CENE:

Cene so prikazane v bruto zneskih, z vključenim 22% DDV-jem,  razen če je izrecno napisano drugače. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila. V primeru  spremembe cene artikla med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil preklic nakupa ali  pa bo ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo.

 

PLAČILO:

– Nakup je možno poravnati na naslednji način:

– po predračunu na naš TRR SI56 0202 7001 6098  029 (ko plačate preko elektronske banke v sklicu navedite številko naročila)

 

DOSTAVA:

Blago naročeno v spletni trgovini dostavljamo s pogodbeno dostavno službo Gold ekspres in Pošta Slovenije (odvisno od teže paketa)

– Redna dostava paketa (ne glede na težo) je 25 €

– Strošek dostave je enoten za celo Slovenijo

 ČAS DOSTAVE:

– Naročeno blago na zalogi bo odposlano naslednji delovni dan od datuma prejema plačila.

– Za naročeno blago, ki ga trenutno ni na zalogi ali pa ni izbrane barve vas takoj obvestimo in se dogovorimo o morebitni poznejši dostavi

 

PRITOŽBE IN SPORI

Podjetje Marko Popit s.p. spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov.
Podjetje Marko Popit s.p. se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb.
V primeru težav se kupec s podajalcem Marko Popit s.p. . lahko po elektronski pošti obrne na info@popit.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Podjetje Marko Popit s.p se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniških sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora, kar je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem.
Zato si podjetje Marko Popit s.p prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

 

STVARNA NAPAKA

Kdaj je napaka stvarna? Kadar:

·         artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet

·         artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana

·         artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane

·         je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila

Kako se preverja primernost artikla?

Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.

Kako se stvarno napako uveljavi?

Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te in na lastne stroške obvestiti v zakonsko določenem roku. Kupec nam hkrati omogoči pregled artikla. Pravico do uveljavljanja stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.

PRAVICA POTROŠNIKA DO ODSTOPA OD POGODBE

Potrošnik (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo artikel za namene izven svoje pridobitne dejavnosti) ima pravico, da v 14 dneh od prevzema artiklov prodajalcu sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema artiklov.

Če ste blago prejeli v embalaži mora biti tudi vrnjeno v originalni embalaži, nepoškodovano in nerabljeno. Ob vračilu mora biti priložen račun, ki ste ga prejeli ob pošiljki.

Če blago izpolnjuje  vse zgoraj naštete pogoje, vam lahko izdelek zamenjamo za drug izdelek ali povrnemo kupnino izdelka na vaš TRR račun, nemudoma oziroma najkasneje v 14 (štirinajstih) dneh.
V kolikor želite zamenjavo, morate napisati na račun izdelek, ki želite, da vam ponovno pošljemo.
Poštne stroške vračila in potne stroške morebitne zamenjave, krije kupec.

POMEMBNO: Ko vračate pošiljko, ne pošiljajte s storitvijo odkupnine, ker tovrstnih pošiljk zaradi možnosti zlorab, ne prevzemamo!!!

Vrnjeno blago pošljite na naslov: 
Marko Popit s.p.
Cesta Dolomitskega odreda 4
1358 Log pri Brezovici

NAROČILO

Kupec je po Obligacijskem Zakoniku Republike Slovenija dolžan prevzeti naročen paket.
V primeru neprevzema stranki moramo zaračunati stroške, ki so pri tem nastali (dve poštnini), kar znaša €50.

Kupec ob nakupu potrjuje, da je v celoti seznanjen s splošnimi pogoji poslovanja spletne trgovine www.vrtna-kurisca.si in da se z njimi strinja.

Ob nakupu, morate posredovati naslednje podatke:
-Ime in priimek
-Naslov dostave
-Pošto in poštno številko
-Telefonsko številko
-Email

Spletna trgovina vrtna-kirisca.si bo osebne podatke uporabila izključno za potrebe izpolnitve naročila in ostalo potrebno komunikacijo. Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.

POMOČ PRI NAKUPU

Pred nakupom se kupec v naši spletni trgovini lahko registrira, lahko pa registracijo opravi, ko je artikle že izbral in pospravil v nakupovalno košarico. Naše izdelke lahko iščete po kategorijah, ki so navedene la levi strani ali jih iščete s pomočjo “Iskalnika” ki se nahaja na zgornji desni strani.
Ko najdete izdelek, ki želite naročiti s klikom na sliko, ga boste odprli in imeli tako možnost določiti količino in morebitno barvo, velikost, model.

Količino, če želite več kot 1, je treba ročno izbrisati in napisati željeno količino. 

Ko ste to opravili morate pritisniti na gumb “V košarico” in tako je Vaš izbran izdelek shranjen. Nato lahko nadaljujete brskanje ali greste na blagajno zaključiti nakup.
V kolikor ste prepričani, da želite kupiti izbran izdelek, kliknite na “NA BLAGAJNO”.
Pojavila se bo vsebina Vaše nakupovalne košarice kjer je vidno ime produkta, količina, velikost in cena ter končna cena Vašega naročila.
Vse napisane cene že vključujejo 22% DDV.
Če ste ugotovili, da ste se pri vnašanju zmotili pri količini, imate možnost to popraviti s pomočjo prikazanih ikon »posodobi« ali »odstrani«  V kolikor ste se zmotili pri izbiri barve, velikosti ali modela, morate izdelek odstraniti iz nakupovalne košarice, vedno s pomočjo ikone »odstrani« – in iti ponovno v spletno trgovino ga poiskati in izbrati pravilno opcijo.
Za nadaljevati morate pritisniti gumb “NA BLAGAJNO”. Naslednja stran, ki se Vam bo pojavila je stran kjer morate vpisati Vaše podatke za naročilo: ime in priimek, naslov, poštna številka, kraj, elektronski naslov ter Vašo telefonsko številko.
Zaradi tovrstnih zlorab so VSA POLJA OBVEZNA.
Izbrati morate način plačila: plačilo preko spletne banke oziroma po predračunu.
Označite polje  “Prebral sem in se strinjam s pogoji poslovanja”. V kolikor jih želite prebrati, lahko kliknete na besedi »pogoji poslovanja« ali jih najdete na dnu spletne strani, pod “Skrb za stranke”.
Ko ste se prepričali, da so vsi podatki pravilno vnešeni in da želite dokončno zaključiti nakup kliknete na gumb “ZAKLJUČI NAROČILO” Prikazalo se Vam bo obvestilo o uspešno opravljenem nakupu in obvestilo o prejemu po elektronski pošti v naslednji nekaj minutah: potrdilo naročila, račun v elektronski obliki ter opomba vaše pravice do vračila (odstopanja od pogodbe) v roku 14 (štirinajstiih) dneh.
V slučaju, da niste dobili nobenega potrditvenega emaila, pomeni da ste v polje napačno vpisali elektronski naslov. V tem primeru Vas prosimo, da nam pišete na naš email info@popit.si in nam posredujete pravega.
Ko bo Vaša pošiljka predana v dostavo, boste ponovno dobili naš email kjer Vas obveščamo o poslanem naročilu ter Vas obveščamo, da bo prispel k Vam v roku 1-3 delovnih dneh.
V kolikor imate vseeno težave pri nakupovanju, nas lahko kontaktirate na naš email info@popit.si  ali na telefon 041/640 450